Uspostavljanjem i poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom, preispitujemo zahteve i
očekivanja svih zainteresovanih strana u cilju ostvarivanja njihovih prihvatljivih zahteva i
očekivanja.
Rukovodstvo firme EG-MEP OPTIMIZATION je opredeljeno da ispunjava zahteve korisnika svojih
usluga i da se stalno poboljšava efektivnost sistema menadžmenta kvalitetom, u skladu sa relevantnom zakonskom
regulativom, međunarodnim standardima i najboljim praksama u domenu poslovanja.
Svi zaposleni su odgovorni za kvalitet poslovnih aktivnosti koje obavljaju, prihvatajući stalna
poboljšanja i preventivna delovanja, kao prepoznatljiv stil rada firme EG-MEP OPTIMIZATION.
Politika kvaliteta daje okvir za utvrđivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta.
Osnovni postulati Politike kvaliteta su:
-
Isporuka usluga zahtevanog i očekivanog kvaliteta, što omogućava povećanje obima
poslovnih
aktivnosti i konkurentnosti firme EG-MEP OPTIMIZATION
-
Zadovoljni korisnici naših usluga, jer pokazujemo sposobnost i pouzdanost da
isporučujemo
visokokvalitetne usluge
-
Efektivno upravljanje procesima,
od nuđenja i ugovaranja do realizacije usluga
-
Efektivan i efikasan sistem menadžmenta kvalitetom,
prema zahtevima standarda
SRPS ISO 9001:2015 i konkretnim ciljevima kvaliteta uz stalna poboljšavanja
Osposobljenost i motivacija za timski rad, radno okruženje u kome se ceni i koristi iskustvo i
veština svakog zaposlenog uz međusobno uvažavanje, je garancija da će se održavati i
unapređivati
kvalitet naših usluga i poslovnih procesa u cilju zadovoljenja zahteva korisnika naših usluga.
Rukovodstvo firme EG-MEP OPTIMIZATION je obezbedilo da je ova Politika kvaliteta dostupna svim
zainteresovanim stranama, internim i eksternim.
Politika kvaliteta odgovara svrsi i u skladu je sa kontekstom firme EG-MEP OPTIMIZATION.
Politika
kvaliteta se preispituje minimum jednom godišnje, u cilju potvrđivanja efektivnosti sistema
menadžmenta kvaltetom i adekvatnosti ciljeva kvaliteta.