Politika Kvaliteta

Uspostavljanjem i poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom, preispitujemo zahteve i očekivanja svih zainteresovanih strana u cilju ostvarivanja njihovih prihvatljivih zahteva i očekivanja.

Rukovodstvo firme EG-MEP OPTIMIZATION je opredeljeno da ispunjava zahteve korisnika svojih usluga i da se stalno poboljšava efektivnost sistema menadžmenta kvalitetom, u skladu sa relevantnom zakonskom regulativom, međunarodnim standardima i najboljim praksama u domenu poslovanja.

Svi zaposleni su odgovorni za kvalitet poslovnih aktivnosti koje obavljaju, prihvatajući stalna poboljšanja i preventivna delovanja, kao prepoznatljiv stil rada firme EG-MEP OPTIMIZATION.

Politika kvaliteta daje okvir za utvrđivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta.

Osnovni postulati Politike kvaliteta su:

  • Isporuka usluga zahtevanog i očekivanog kvaliteta, što omogućava povećanje obima poslovnih aktivnosti i konkurentnosti firme EG-MEP OPTIMIZATION

  • Zadovoljni korisnici naših usluga, jer pokazujemo sposobnost i pouzdanost da isporučujemo visokokvalitetne usluge

  • Efektivno upravljanje procesima, od nuđenja i ugovaranja do realizacije usluga

  • Efektivan i efikasan sistem menadžmenta kvalitetom, prema zahtevima standarda SRPS ISO 9001:2015 i konkretnim ciljevima kvaliteta uz stalna poboljšavanja

Osposobljenost i motivacija za timski rad, radno okruženje u kome se ceni i koristi iskustvo i veština svakog zaposlenog uz međusobno uvažavanje, je garancija da će se održavati i unapređivati kvalitet naših usluga i poslovnih procesa u cilju zadovoljenja zahteva korisnika naših usluga.

Rukovodstvo firme EG-MEP OPTIMIZATION je obezbedilo da je ova Politika kvaliteta dostupna svim zainteresovanim stranama, internim i eksternim.

Politika kvaliteta odgovara svrsi i u skladu je sa kontekstom firme EG-MEP OPTIMIZATION. Politika kvaliteta se preispituje minimum jednom godišnje, u cilju potvrđivanja efektivnosti sistema menadžmenta kvaltetom i adekvatnosti ciljeva kvaliteta.